hej!

riktigt länge sen nu men alla (tror jag) har egna bloggaar och vi träffas nt så ofta o sånt... -.^
idag började jag min nya skola ju! Åsö grundskola :) har nt några nya vänner prick nu men kommer nog få det imorrn elr nåt :) <3 fast alla har typ gått ihop 2 o 2- dom kommer från samma skola innan dom började på åsö :/ det nya schemat för denna vecka;
Läxa till tiisdag:
-Läsa igenom Åsö:s häfte med elev- och föräldrarinfo.
-Fyll i s. 11-12 i häftet
-Ta med två hänglås: en till skåpet i skolan och en till skåpet på gympan! :)
Tisdag:
9.00-11.30
Sal A33 (mitt klassrum) genomgång av läxa, få skåp, få papper och penna (?).
"läsa,skriva,räkna,lära känna varandra."
11.30-12.30
Lunch
12.30-14.00
Rundvandring på skolan :)
"läsa,skriva,räkna,lära känna varandra."
Läxa till onnsdag:
-lära sig schemat utantill!! :O
-Göra uppg.papper om inlärningstil och diskutera med förälder.
-Ta med foton på sig själv till sommarens nyhet (?).
Onsdag:
9.00-11.30
Sal A33
Läxförhör schema (!?)
genomgång av läxa.
9.30
Kuratorn och skolsköterskan informerar.
11.30-12.30
Lunch
12.30-14.00
"läsa,skriva,räkna,lära känna varandra."
Göra något tillsammans med 7C -.^
Läxa till Toorsdag:
-Skriv brevet till mig själv i nian. (ingen kommer läsa det förutom DU själv i åk 9!)
Torsdag:
9.00-13.00
Sal A33
Samling och genomgång av läxa därefter Skattjakt (!? hah)
11.30-12.30
Lunch
bye!!! :D
XOXO Sara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0