god eftermiddag

hej! det e sara som skriver nu :)
jag vaknade kl. 12:15 alltså kvart över tolv ;) jag var uppe och kollade på Sucker Punch till 2 på natten ;) haha
kunde inte hitta ngn bättre bild ;D
ikväll vid halv åtta går en kryssningsbåt som jag ska med på!! :D min pappa och extramamma skulle egentligen gå själva men min lillasyster Julia ville följa med så jag ska vara barnvakt :/ hoppas jag får $ ;) haha



Lovar du att vara ärlig? aa
Du heter: Sara
Smeknamn: Deo, inte ngt jag e stolt över ;)
Låt som när du är ledsen sörjer till:  ingen...??
Beroende av: mobilen, datorn, tv:n & mina husdjur :)
Vad tror folk om dig: jag vet inte
Vad får du oftast komplimanger för: för att jag alltid blir bra på bild ;)
Vad säger du för att imponera på någon: det är olika
Brukar du skratta för dig själv: hahah, ja 
Vem fick du sms av senast: jenny

Var bor du: hägersten och tullinge
Trivs du där: ja
Äger du några converse: jupp!
Brukar du bli för full: naä
Är du allergisk mot något: nej
Hur svarar du i mobilen: hallå??
Antal timmar sömn inatt: 10 och en kvart :)
Brukar du komma i tid: nja
När mår du bra: när mina närmaste mår bra

Vanligaste färg på dina kläder: olika ju
Vad tycker du om fötter: haha, stora ;)
Vad saknar du: när man va liten och inga problem fanns..
Favorit dryck på morgonen: mjölk, juice & vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika men typ 11
Är du blyg: är inte blyg när jag är med dom jag är bekväm med annars...
Sysslar du med någon sport: agility <3

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ibland
Är du nöjd med ditt liv: nja ibland
Är du bortskämd: nejnej
Vad gör du i morgon: e på kryssning :)

Vad längtar du till: sommarlov ♥♥♥♥
Har du bra vänner och äkta vänskap: jupp :D
Hur gammal är du: 12
Tycker du om någon just nu: nej inte på DET sättet
Gröna eller röda äpplen: gröna
Gillar du golf: haha,aa det e kuul ;)
Vilken tid gick du upp idag: typ 12
Är det okej att gråta: såklart, alltid okej
När grät du senast: iförrigår
Solar du ofta: på sommaren aa
Hur ofta tränar/motionerar du: när jag känner för det
Senaste låt du hörde: next to you- chris brown och justin bieber


Nu kanske du vet mer om mig ;) hihhi

Ska gå upp och packa ;) heejdå! <3


Kommentarer
Postat av: patricia

Nu är jag back on track! efter många om & men har jag bestämt mig för att fortsätta blogga, fast på en annan blogg. Så hoppas ni kikar in även den här gången!



allt bra annars? :)

2011-06-17 @ 15:24:58
URL: http://patriciaajacobs.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det är kanon! händer idag då? =)

2011-06-17 @ 15:26:28
URL: http://alinah.se
Postat av: annsoh

oj vad kul! : Dmys o film torr ja :D

2011-06-17 @ 15:28:53
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: annsoh

ja elrhur :D

2011-06-17 @ 15:31:47
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0