In the car

Hejsan! Vet att det inte har varit bra bloggande denna helg, men Ceine är hos sin pappa och jag vet
inte  om hon har data där, Sara har ju varit på kryssning och jag har varit på landet där internet har
fungerat sämst! Menmen, det blir bättre i veckan hoppas jag :)
Just nu sitter jag i bilen ch är påväg hem ( jipppiii ) När jag kommer hem så vet jag inte vad jag ska göra..
men hittar säkert på något. Inatt så tänkte jag och Sabina dygna.. men det gick inte så bra, eller vi
va uppe till typ halv 4. Haha, vi skypade och pratade i tele. Lite konstigt att vi sitter och pratar med varan i telefon
klockan 3 på natten :P ! ( för vi va ju inte med varan ;) )
Fast sen typ hackade skype och vi pallade inte va vid datan nå mer.. så  jag somnade typ halv 5 dåra.
Och igår natt så var jag uppe till halv 8, helt själv haha kul.
Aja, nu ska jag sluta skriva om mina nätter ( xD )
Vi hörs senare, pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har en liten dagens blogg tävling oss mig som jag körde igång nu idag :)

Första gången med, så jag skulle bli skit glad om du ville vara med :D

Hoppas du vill det kramisar!



Här är länken till tävligen: http://dreamstrue.blogg.se/2011/june/dagens-blogg.html#comment

2011-06-19 @ 13:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0