Landet

Hej alla underbara läsare!
Är på landet nu och ska snart äta, idag blir det tacos-gott :D!
Innan jag åkte hit var jag med My. Vi var i skärholmen och hade det skoj. Vi åt lunch
på donken sen kollade vi i affärer, vi köpte likadana solglasögon för 10 kronor! Feta billigt!
Sen gick vi och fikade, eller inte riktigt fikade men vi satt på ett fik och drack cola :)
Vi gjorde lite handra grejer också, men det tänker jag inte skriva här i bloggen.
Som sagt så åkte jag till landet sen, och när vi stannade för att handla så var det en tjej som ba
sa till sin syrra '' Kolla, kolla på henne!! '' Bara för att jag hade min Zipperall på mej Hahah!
Men nu måsta jag äta så vi hörs sen :)!
Hejdå puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0