Ungefär detta inlägg kopierade jag från min blogg.

Hehej Jenny hära!
Idag så har jag hafr en riktigt rolig dag...!
Jag vaknadde runt 11 satte jag på mej min älskade Ziperall och gick till soffan och kollade på tv.
Lite senare åt jag frukost/lunch. Sen kollade jag på BB och var inne på facebook då det
bestämmdes att jag, My, Sara och Celine skulle göra något. Vi hade tänkt åka till Eriksdalsbadet
men det blev inte så, det blev inget alls idag! Så då bytte jag om till min Zipp. igen och satte mej och kollade
på BB. Eftre att ha kollat på typ 6 avsnitt så satte jag mej vid datan och började fixa på en header+design
till min blogg. Fast allt blev bara fel med den.. den sparades inte och jag fick
göra om massor med gånger.. så det tog ju några timmar! Sen har jag också fixat 2 kompisars
header idag. Så man kan säga att min dag har gått ut på att kolla på Tv och sitta vid datan.
Haha kul dag.
Just nu så ligger jag i sängen och ska försöka sova snart, mina ögon känns jättetrötta men jag själv känner
mej inte så trött..
Men...............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0