whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat???????!!!!!!!!!!

Inatt vid halv 3 tiden  så hörde jag ett ljud! det lät som att ngn försökte öppna en dörr (balkongdörren) och jag trodde att det var tommie (min bror) som höll på, men det roliga med det här var att han hörde också att ngn förskökte öppna en dörr och trodde att det var jag som gjorde det!!! ;O tommie hörde också ett billjud. men det visade sig ikväll att det var några som hade snott våran gasol till grillen!!, läskiggt :P och massa grannar hade också blivit av med sin gasol.... så min extramamma Linda ringde polisen och dom sa att tjuvarna oftast brukar komma tillbaks och sno utemöbler o sånt. så vi ska ställa in dom här inne ;) men dom sa också att fler som blivit av med gasolen måste ringa dit och säga att... ja ni vet... så polisen ska kanske patrullera här utanför! :D haha f1 cooolt!!! ;)
Idag har jag och michelle (syrran) klippt billy <3 :) vi blev håriga ;) haha!
och jag har fått lite nya kläder :D!
Sen när jag kom upp till mitt rum såå har mitt fönster vart öppet när det regnade! så det blev en pöl på golvet ;) hahah
det här har jag gjort idag ;) hahah
vi ska åka bort imorrn ;) jag ska till mamma och pappafamiljn ska till en ö som heter älgön ;) hihhi
///SARA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0